פרקט סטילה | פרקט STILE | פרקט עץ | סטילה - פרקט איטלקי אמיתי
 
פרקט סטילה, פרקט STILE, פרקט עץ, פרקט כפרי
פרקט סטילה, פרקט STILE, פרקט עץ, פרקט קלאסי
פרקט סטילה, פרקט STILE, פרקט עץ, פרקט לחימום תת רצפתי
פרקט סטילה, פרקט STILE, פרקט עץ, פרקט בעיצובים מיוחדים

פרוייקטים נבחרים

צריך עזרה ?מידע לאדריכלים

אדריכלים ומנהלי פרויקטים
חברת STILE מייצרת פרקטים ייחודיים. אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם אדריכלים, מעצבים ואנשי מקצועות הבנייה על מנת להתאים את הפרקט בצורה הנכונה ביותר וללוות את כל תהליך העבודה.
נשמח לפגוש אותך ולשתף פעולה!

לקביעת פגישה


אירוקו - IROKOמי אנחנו ?

פרקט סטילה (STILE) איטליה – חברת ריצוף העץ, נולדה בשנת 1965 מהתשוקה והאהבה לעבודה ולעץ.

במשך דורות, בין הגבעות הירוקות שבין אומבריה לטוסקנה באיטליה, שתי משפחות – Onofri ו- Colcelli ייסדו את החברה. יש להם מסורת ארוכה, והם עובדים ותיקים בתעשיית העץ, מסוף המאה ה-19. הם העבירו את הפעילות מייצור של עצים להסקה לפעילות של מנסרה וייצור אדנים למסילות רכבת עד אמצע המאה ה- 19.

אמצע שנות השישים של המאה ה- 20, היו נקודת המפנה: הקמת חברה לייצור רצפת פרקט עץ כפסיפס. הם הקימו את החברה  Societa Tiberina Legnami , ומכאן ראשי התיבות S.Ti.Le.

Stile ריצוף עץ נחשב היום למותג ידוע באיטליה ובעולם. STILE היא מילה נרדפת לאיכות ואלגנטיות.

השימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, כמו גם ההקפדה והניסיון בבחירת סוגי העץ המובחרים מכל רחבי העולם, סייעו ביצירת מותג איכותי בעולם הפרקטים, מה שמאפשר להציג מגוון רחב של מוצרים מכל הסוגים: החל מריצפות עץ מלא, עבור דרך פרקט רב שכבתי (סדרת Stilnovo,  Slim ו- Crafted), רצפות פרקט כמו ציור Disegno בעיצוב וחיתוך לייזר (סדרת Hermitage) וגם דק חיצוני (Stildeck).

ההיסטוריה והאבולוציה של פרקט STILE ממשיכים עם השקעות משמעותיות גם בטכנולוגיה וגם באוטומציה ומביאות היום לסטילה את מתקני הייצור הכי חדשנים ויעילים ליצור פרקט עץ רב שכבתי.
ואנחנו, בתור היבואנים הרשמיים של חברת STILE איטליה בארץ, עומדים מאחורי האיכות הגבוהה ושואפים להגשים לכם את חלום הפרקט שלכם עם הפרקט הכי יוקרתי ואיכותי.

כל הזכויות שמורות פומו בע"מ
השם מיתוג עסקי קידום אורגני